Buy cheap website traffic

אל תחזרו על אותן הטעויות

מדי יום נעשים בגוגל יותר מ3 מיליון וחצי חיפושים, ובמקביל אנשים נמצאים לא מעט ברשתות החברתיות, עובדה שמבהירה שאם רוצים להגיע לתודעה רחבה אנו צרכים להיות נוכחים ברשת.

עסקים רבים אכן מבינים שממש כפי שצריך חלב במקרר, כך צריך להשקיע בשיווק דיגיטלי, אך למרות שמדובר בתחום טריוויאלי, עדיין לא פעם תזרימים גבוהים יורדים לטמיון, וזאת בעקבות טעויות וחוסר תשומת לב, ופה נציין 3 טעויות שחוזרות על עצמן.

3 טעויות מיותרות:

  • טעות מס' 1 – ידוע לכל ש Google AdWords מהווה כלי שיווק יעיל במיוחד, אך מי שחסרה לו הבנה מעמיקה עשוי לטעות שאם רק מכוונים לאותן מילות מפתח פופולאריות מצליחים לקלוע למטרה.

    מדוע מדובר בטעות? ראשית מילות מפתח פופולאריות עולות יותר והן מובילות ליותר הקלקות שלא בהכרח מובילות למכירות.

מענה – מה אם כן עושים? ראשית מציינים במודעת הPPC מהו השירות של העסק (בכדי שהמודעה תכווין בצורה יותר מדויקת לקהל היעד הרלוונטי) ושנית מוסיפים למודעה מילות מפתח שליליות.

כך למשל אם עסק מוכר אופני איזון ומישהו מקליד רק אופניים, לא נרצה שהמודעה תיפתח עבורו, כי רוב הסיכויים שהיא לא תהיה רלוונטית מבחינתו.

  • טעות מס' 2 – דיוור אלקטרוני עשוי להיות כלי קסמים, אך גם עשוי להוביל לתוצאה הפוכה ועל כן יש לשלוח ללקוחות הפוטנציאלים מייל דו/חד חודשי רק אם הם מביעים בכך עניין, אחרת הם עשויים לתפוס את העסק כנואש – כעסק כושל.

מענה – כיצד אם כן גורמים ללקוח הפוטנציאלי להיות הצד שאומר תודה על קבלת המייל? מעניקים לו מתנה, מספקים לו מידע מעניין וכדומה. כל חומר בעל ערך מוסף עשוי לעבוד.

  • טעות מס' 3 – רבים טועים לבחור באופציה של קידום ממומן על פני האופציה של קידום אורגני, וכלל לא מבינים שאופציה זו אינה רלוונטית (לפחות לא היא לבדה), וזאת כי ברגע שמפסיקים לשלם על קידום ממומן מפסיקים לראות תוצאות – צריך להתחיל מההתחלה.

מענה – הכרחי לבחון היטב מתי לשלב בין השניים ולחלופין מתי מספיק להשקיע רק באפיק אחד. כך למשל אם מדובר בהופעה חד פעמית מספיק להשקיע רק בקידום ממומן.