Buy cheap website traffic

דף נחיתה – על מה ולמה

דף נחיתה

עם כל הכבוד לאתר אינטרנטי, הרבה פעמים עסקים מוצאים לנכון להקים דף נחיתה, וזאת בין אם עוד אין להם אתר ובין אם כבר יש להם אתר מתפקד.

מהו אם כן תפקידו של דף הנחיתה, אלו דגשים חשוב ליישם בו ואיזה יתרון יחסי הוא מחזיק? אתם מוזמנים לגלות מדוע יש סיכוי טוב שגם עבור העסק שלכם דף נחיתה מהווה פתרון מושלם. מוכנים? מתחילים!

בעיות קשב וריכוז

אין ספק שאתר הוא הרבה יותר מרשים, איכותי ומוטמע בו הרבה יותר מידע, כך שבין היתר ניתן גם ללמוד בו אודות המוצר, גם לבחון מחירים, גם להכיר את בעלי האתר לעומק, גם לסגור רכישה, גם להשאיר פרטים אישיים, גם לעבור על גלריית התמונות, גם ללמוד אודות ההיבט הטכני/תפעולי של המוצר וכדומה, ואילו באתר נחיתה לרוב רק נחשפים לשורת מחץ, לתמונה וקיים מקום להשארת פרטים.

מדוע אם כן האופציה המינימלית לא פעם עדיפה? כי בעידן הדיגיטלי של היום, כולנו סובלים מהפרעת קשב וריכוז ועל כן גם אם נכנסנו לסגור רכישה, עודף מידע עשוי להסיט אותנו מהפעולה ולהוביל לבדיקה נוספת ברשת.

מצד שני, כאשר נכנסים לדף נחיתה שמציע מינימום מידע לצד פעולה אחת, הרוב הגדול אכן ייבצע אותה – ישאיר פרטים עבור קבלת מידע נוסף, כך שמדובר בעבודת איסוף לידים טובה.

קטן קטן אבל מצריך עבודה רבה

טעות לחשוב שכיוון שמדובר בדף נחיתה שיחסית חף מתוכן ניתן ליצור אותו בקלות, אלא דף נחיתה איכותי כולל עבודת רקע חשובה, כזו שבין היתר בוחנת מיהו קהל היעד ומה מאפיין אותו (מבחינת מגדר, תחביבים, צרכים, מיקום גיאוגרפי, גיל, סטטוס משפחתי וכדומה) ולאחר מכן ננסה להבין אלו ציפיות או רצונות יש לאותו קהל יעד מאותו מוצר/שירות, וזאת נגלה באמצעות מחקרים ושאלונים.

זהו? ממש לא! גם מומלץ להתייחס למקום שממנו מגיעים לדף הנחיתה, פשוט כי אותה פלטפורמה מעידה רבות אודות המצב המנטלי, כך שניתן להתאים את העיצוב בהתאם.

מוכנים לצאת לדרך? בהצלחה! לא מוכנים? היעזרו בפרק ב'!