Buy cheap website traffic

הכירו את הכוונה שמאחורי הביטויים השונים

לא מספיק שעולם השיווק נצמד לחוקים של גוגל, מיישר קו עם בוטים ואלגוריתמים, נעזר בתכנות ופועל במגוון פלטפורמות חברתיות, אלא בין היתר עולם השיווק משתמש באינספור מונחים בעלי שמות מוזרים, כאלו שמעוררים לא מעט סימני שאלה, ועל כן אם גם אתם מבקשים "לדבר את השפה", או לכל פחות להתחיל ליישר קו, אנו מציעים לכם מקבץ מונחים פופולריים לצד פירושים – תשננו מעט ואתם שם!

מושגים מעולם השיווק:

  • SEO – מונח זה סביר להניח שפגשתם די הרבה. הוא מתייחס לקידום אורגני שמטרתו להוביל את העסק לראש תוצאות החיפוש, וזאת באמצעות מגוון נדבכים, קרי התאמת האתר למנועי החיפוש, השקעה בתוכן איכותי, שימוש בקישורים, שיתופי פעולה דיגיטליים וכדומה.
  • Email Marketing – איתר קהל היעד ופנייה אליו באמצעות המייל. כלי זה מבוסס רשימת תפוצה והוא לרוב נתמך במערכת דיוור ייעודית שבין היתר מייצרת דוחות שנוגעים ליעילות, לסטטיסטיקה וכדומה.
  • SEM – סך ערוצי השיווק שנוגעים למנועי החיפוש מתוארים ביחד באמצעות המונח SEM. שנרחיב? לצד גוגל, גם ישנם בינג, Yandex וכדומה.
  • אופטימיזציית המרות – כל אתר, טופס ודף נחיתה מצריכים שנבדוק כיצד ניתן לשפר את יחסי ההמרה, וזאת באמצעות בחינת טסטים ותהליך "המשפך" – זה שמתחיל בהגדרת קהל יעד ונגמר בשימור לקוחות קיימים.
  • A/B Testing – שיווק מכיל לא מעט נדבכים פסיכולוגים ועל כן שינוי קטן של פונט, מיקום, או צבע עשוי להשפיע רבות על יחסי ההמרה. אי לכך חשוב לבצע מבחני A/B Testing, משמע בכול פעם רצוי לשנות פרמטר אחד ולבחון מה עובד יותר טוב מבחינת קהל היעד.
  • דף נחיתה – מדובר בעמוד אינטרנטי שלרוב נועד להחליף אתר. דף זה ממוקד שירות מסוים ומטרתו יכולה להיות לאסוף לידים או להוביל למכירה, כך ששומרים על הלקוח ממוקד וחף מהסחות. אי לכך באמצעות דף הנחיתה הלקוח זוכה בתוך כמה שניות להפנים מסר שיווקי, להבין מה מוצע ולקבל החלטה.
  • שימור – לאחר רכישה יש לשמור על הלקוח קרוב – להתעניין ברמת שביעות הרצון שלו, לברר האם הוא זקוק למוצר נוסף וכדומה. המטרה היא להפוך לקוח מרוצה ללקוח קבוע.