Buy cheap website traffic

הכלים שמקדמים חייבים להכיר – מתנה דיגיטלית לחגי תשרי

מתנה למשווקים

העולם הדיגיטלי כל הזמן משתנה, מתעדכן וממציא את עצמו מחדש – אחת הסיבות שהוא כה מיוחד ומוערך ואחת הסיבת שגורמות לאנשי הקידום להישאר עם הרגל על הגז ולא להוריד עיניים מהכביש, אך אם רק משחקים נכון את המשחק, מוצאים שלצד הדרישות הגבוהות של גוגל עבור המשימה (קידום אורגני כמובן), גם ניתן לאסוף בדרך גלגלי הצלה שהופכים את המשימה להרבה יותר פשוטה, ועל כן אספנו עבורכם (ממש כמו בשק של סנטה) (רק שעכשיו לא כריסמס) (אך כן תקופת חגי תשרי) מגוון כלים שיהפכו את העבודה להרבה יותר פשוטה, כך שאם אתם מקדמים את האתר העסקי לבד או עובדים בתחום ומבקשים להתמקצע, את 7 הכלים הבאים אתם חייבים להכיר:

לקרוא ולזכור

  1. אם אתם אנשי UX/UI את תוסף MUZLI אתם חייבים להכיר. מה הוא עושה? משתלט על הטאב ומקפיץ מגוון המלצות שוות שבין היתר מעניקות השראה עבור תחום העיצוב והממשקים.
  • אתם אנשי PPC? אתם חייבים להכיר את התוסף Google Tag Assistant. מדוע? כיוון שהוא מאפשר לדעת אלו פיקסלים מבית גוגל מוטמעים בעמוד (למשל אנליטקס או פיקסלים מבית DBM).
  • אם רק תעזרו ב SimilarWeb, תזכו לקבל מפרט נתונים מלא עבור כל אתר רצוי (אתר חינמי כמובן), כך שזוכים לנתח את הפלטפורמה הרצויה ולהסיק מסקנות אודות הפרויקט שלכם.
  • Zest.is הנו תוסף שמשתלט על הטאב ובו זמנית מרכז מגוון כתבות איכותיות, כאלו שנוגעות לתחומים מועדפים.
  • מדי פעם זקוקים לחפש מודעות בפייסבוק? ולו כמקור השראה או כעבודת שטח? היעזרו בתוסף Turbo Ad Finder שמנטרל את רעש הרקע שמייצרים כל ה news feed, כך שנשארים רק עם הפרסומות.
  • רוצים לבדוק את האתר שלכם או אתרים מתחרים? היעזרו בכלי Page load time! מה הוא עושה? מראה את זמני הטעינה.
  • מבקשים תוסף קטן שמסייע בענק לבנות קידוד אנליטיקס לכתובת האתר הרצוי? הכירו את Google Analytics URL Builder!

מה עכשיו?

עתה אתם מחפשים 5 דקות פנויות כדי להתחיל לבדוק תוסף כזה או אחר? אתם בהחלט בתחום הנכון!