לאחר שהשקענו בעבודת מחקר והבנו מהי המטרה ומדוע דף נחיתה כה חשוב, יש להבין כיצד לוקחים את סך המסקנות שנוגעות לקהל היעד ומנקזים אותן לידי עיצוב רלוונטי.
אז כיצד עיצוב מודעה צריך להיראות, מה עליו לכלול ומאלו טעויות מוטב להימנע? כל זאת ועוד ממש כאן:
נדבכים לצד דגשים
ראשית נציין שכל דף נחיתה זקוק ל6 דברים: כותרת, תמונת נושא, עיצוב, טופס, דומיין ומענה רספונסיבי.
שנרחיב? כמובן!
הכותרת צריכה להיות מדויקת, חדה וקצרה – לא יותר מ15 מילים ועליה לתת במה לערך המוסף של השירות/מוצר. התמונה צריכה להיות רלוונטית לשירות/מוצר ובו זמנית לקהל היעד, ואם בוחרים בדמות, מוטב שהיא תפנה מבט לכיוון הטופס להשארת פרטים.
מבחינת עיצוב, הצבעוניות צריכה לשחק עם ניגודיות ולהעניק את התחושה הרצויה. מבחינת הטופס, לרוב מומלץ לשמור על פשטות ועל מיעוט שדות.
מבחינת הדומיין, נציין שמוטב להשקיע ברכישת דומיין ולא לבחור באחד חינמי (הרבה פחות יעיל ואילו ההוצאה ממש זניחה), ובכול הנוגע לאתר רספונסיבי, נמליץ לשקול שני עיצובים שונים (אחד לאתר ואחד לנייד).
מספר טיפים חשובים
מחפשים מספר טיפים נוספים עבור מינוף ההצלחה של דף הנחיתה? ובכן תדאגו שהמערכת תסייע להשלים פרטים בעת מילוי הטופס, זמן הטעינה אינו יכול להיות ארוך מ3 שניות (אחרת לקוחות פשוט יינטשו).
דף נחיתה שמיועד לנייד צריך להכיל משפטים יותר קצרים ופחות שדות עבור מילוי פרטים, עדיף דף ארוך ונקי מאשר דף קטן ודחוס, לעיתים שווה להוסיף כמה שדות בכדי לסנן "לידים קרים".
אם ממלאים בשדות פרטים שגויים מוטב שהמערכת תייצר התראה, הבליטו באמצעות צבעוניות את התוכן העיקרי (למשל טופס יצירת קשר) ועוד נוסיף שתמיד חשוב לבצע מבחן A/B שמאפשר למצוא את האופציה שיותר עדיפה.
מדייקים ומשפרים
מרגישים מוכנים לבנות דף נחיתה? ובכן זהו בדיוק הזמן לעשות את הצעד הנוסף, להיעזר במגוון כלים שמסייעים לשפר יחסי המרה. כמו מה למשל? ובכן קיימים פופאפים, ווידג'טים צפים, אפשרויות לצרף קוד קופון, צ'אט וירטואלי וכדומה. צאו לדרך ותמיד תבחנו כיצד ניתן לחדד ולשפר – בהצלחה!