Buy cheap website traffic

ואז הגיעה הקורונה – שיווק בעידן החדש

שיווק בעידן הדיגיטלי

אף אחד לא צפה שנגיף קטנטן שמגיע מיבשת רחוקה ישנה כאן בארץ סדרי עולם, אך החיים קורים ומסתבר שגם נגיפים אורזים מזוודה ועושים עלייה, וכאן בארץ (ובכל העולם) מנסים להבין כיצד מצליחים בלב הטירוף לשמור על שגרה, ובמקביל אינספור עסקים מבינים שייקח להם זמן לחזור למעמד שאותו הם טיפחו באהבה.

כיצד אם כן עולם השיווק השתנה? ובכן לצד העובדה שלא מעט עסקים נפגעו, עולם השיווק למד שגם שינויים יכולים להיות מבורכים, ופה נעצור להאיר 3 תתי שינויים שיווקיים, ואם רק אחד מהם יעזור לכם עשינו את שלנו. 

הזמן לעצור ולהביט פנימה

לשגרה יש כוח משכר, כזה שאינו מאפשר לעצור ולבחון את הדברים בעין ביקורתית, אך פה הקורונה הכריחה עסקים רבים לעצור את פס הייצור ולבחון מחדש את הדברים, וגם אם לא מדובר במשימה נעימה, היא בהכרח חשובה.

מכאן שמי שרק היה אמיץ לבחון את הדברים ולא מיהר לשקוע בתחושת תבוסה, מצא כמה תובנות חשובות – אם עבור העתיד לבוא ואם עבור ההתנהלות הנוכחית.
מבקשים דוגמה? עולם המסעדות מהווה דוגמה קלאסית – התפריט שונה ובו זמנית משלוחים הפכו לדרך הטבעית ליהנות מארוחה.

אין מנוס – שיווק דיגיטלי הפך לחובה

עסקים רבים הבינו שלקוחות בחנות הם כבר לא יראו בכמויות, ועל כן הדרך להקמת חנות מקוונת הייתה קצרה, כך שלא מעט עסקים שעד היום פחדו מהקידמה גילו כמה הם הפסידו – גילו שבאמצעות פעילות דיגיטלית חוסכים בהוצאות ובו זמנית זוכים לעבוד הרבה פחות קשה ולבצע הרבה יותר מכירות.

מנצלים את המומנטום

אומנם בתקופה זו אין זה יפה לנצל דבר, אך בעולם השיווק כמו בעולם השיווק יש לדעת להביט על הדברים ולהפיק את מרב, ועל כן לא מעט עסקים הבינו שהם יכולים "לרכב" על צרות הקורונה בשביל להגדיל את היקף המכירות, ואיננו מתכוונים רק לזיהוי צרכים (כגון ויטמינים וצעצועים לילדים), אלא בעיקר לפנייה לרגש.

פתאום עסקים משווקים את עצמם כעסק מקומי שמבקש לשרוד, כעסק שמעביר חלק מהרווחים כתרומה וכדומה, וכאשר פונים לרגש התוצאות במכירות מורגשות.