Buy cheap website traffic

טעויות שיווקיות שאתם לא רוצים לפגוש

כולנו עושים טעויות, אך כאשר מקדם האתר עושה אותן זה כבר פחות נסלח, וכיוון שאף מקדם לא ימהר להעיד על טעות כזו או אחרת, נציג פה כמה סיטואציות שצריכות להניף תמרור אזהרה, כי אומנם מטעויות ניתן ללמוד, אך אם ניתן, עדיף שתהליך הלמידה יהיה על הגב של לקוח אחר.

להלן 3 טעויות נפוצות בתחום השיווק הדיגיטלי:

לא מגדירים יעדים

פה לא מדובר בטעות, אלא יותר בשאננות. מקדמי אתרים שלא מגדירים יעדים ברי מדידה בעצם לא מוכנים למדוד את אפיקי ההצלחה, אלא בעצם הולכים על עיוור.

מכאן שאין להסכים לקבל רק יעדים כלליים, אלא מוטב לכוון לכאלו ברי מדידה שבין היתר כוללים נתונים שמתייחסים לנקודות זמן שבועיות וחודשיות.

דילוג על תיאום ציפיות

חשוב להבין שבכול קמפיין עומדים שני צדדים. מצד אחד נמצא המקדם ומצד שני בעל העסק וכפי שתמיד קורה בין שני אנשים לכל אחד מטרה מעט שונה, ועל כן אם מבקשים להימנע מעוגמת נפש על ההתחלה רצוי לדייק לאן בדיוק מכוונים, כיצד זה עומד לקרות ומתי יהיה זה הגיוני לצפות לתוצאות.

עוד נחדד שגם יעדים צריך לדעת להגדיר והרבה פעמים זהו תפקידה של חברת השיווק לסייע לבצע זאת בצורה נכונה.

חוסר שיתוף פעולה

הפעם נדבר על טעות שמאפיינת לא מעט לקוחות. לא פעם קורה שחברת השיווק מקדישה מחקרים רבים ולבסוף בונה קמפיין שיווקי שמושתת על שלבים, כאשר חלק מהשלבים נוגעים לתפקוד של בעל העסק (למשל יש צורך לרענן את התמונות ולעדכן את המחירים באתר), אך הצד של הלקוח מרגיש שאם הוא כבר שילם הוא יכול לשבת בצד ולא לעשות דבר.

יש להבין שמהלך מעין זה עשוי לפגוע באופן מהותי בתוצאות הקידום. מה אם כן עושים אם מרגישים שלא יכולים לעמוד במשימות? פשוט מיידעים את חברת הקידום והיא כבר תדע להפנות לאנשי מקצוע משלימים.

עומדים על המשמר

עתה לאחר שאתם מעט יותר חכמים, נציין שגם אם קיבלתם המלצות חמות אודות חברת שיווק, עדיין יש לעמוד מהצד ובו זמנית לבחון רצינות, השקעה ומקצועיות. היו בטוחים שגם אם אינכם מבינים בתחום עדיין תדעו לזהות בעייתיות.