Buy cheap website traffic

ככה לא בוחרים חברת שיווק!

חברת שיווק

כל אחד צריך לעסוק בתחום שבו הוא הכי טוב, ועל כן בין אם יש לכם עסק למכירת דברי יצירה ובין אם יש לכם עסק לשירותי רפואה, בשיווק דיגיטלי אינכם אמורים לעסוק, אלא אם כן יצא לכם לצבור ניסיון בתחום, ועדיף על חשבון אחרים.
על כן, כיום ברור לכל שאם רוצים למנף את האתר העסקי ולהגיע לראש תוצאות החיפוש צריך לשלם על שירותי קידום שיודעים את העבודה.

אז נכון שמוציאים כסף, אך זאת כמובן מתוך מטרה לראות הרבה יותר כסף בחזרה, ועל כן השאלה היחידה היא כיצד לבחור בחברת שיווק, ופה נעניק לכם (בחינם) 8 טיפים כיצד לא לבחור, פשוט כי אנחנו מאמינים בדרך השלילה, ממש כמו בעולם המדע:

8 טיפים – לגזור ולשמור

  1. ממהרים להתחיל בתהליך העבודה לפני שעוצרים לדון על יעדים, בעיות נוכחיות, מצב קיים, עסקים מתחרים, אופי השירות, ערך מוסף וכדומה? מדובר בדגל אדום!
  2. בית העסק מתחייב להגיע לתוצאות מסוימות בתוך כמה שבועות בודדים? מדובר בשחצנות, חוסר כנות ובחוסר הבנה של התחום.
  3. ממהרים להחתים אתכם על חוזה לשנה שלמה, או מעניקים לכם הטבה אם רק תשלימו דרך של שנה שלמה? מדובר בבית עסק שאינו בטוח באיכות השירות שלו.
  4. מבקשים לראות גרפים ונתונים מהשטח ובית העסק מבטל את הבקשה כיוון שאינכם בקיאים בתחום? המשיכו הלאה – אינכם רוצים לחבור לעסק שאינו מאמין בשקיפות.
  5. בית העסק מחזיק רק מקדם אתרים אך לא נותני שירות נוספים (גרפיקאי, כותב תוכן וכדומה)? רוב הסיכויים שהוא יתמקד רק בנישה שבה הוא מתמחה ואתם מבלי שתדעו תוותרו על נדבכי שיווק חשובים.
  6. מבקשים לדבר עם לקוחות קיימים אך לא זוכים לשיתוף פעולה? משהו פה מעורר סימן אזהרה!
  7. הגעתם לפגישת היכרות ויצאתם ממנה עם תחושה מעורבת של מקצועיות ללא חיבור אישי? תמשיכו לחפש – מדובר בתהליך ממושך, ועל כן חשוב שהוא יעבור בצורה כמה שיותר נעימה.
  8. שואלים את בית העסק כיצד הוא בוחן עמידה ביעדים והא אינו ממהר לשלוף שמות של כלי מדידה ואופטימיזציה? משהו פה מאוד מוזר.

ככה כן בוחרים חברת שיווק

בחירת חברת שיווק עבור העסק שלכם חשובה ויכולה להשפיע בצורה משמעותית על העתיד שלכם. לכן, קחו את הזמן, בצעו את כל הבדיקות והבירורים וקבלו החלטה מושכלת.

חפשו חברת שיווק או משרד פרסום שיגרום לכם להרגיש מעורבים בתהליך ומחוברים לעשייה השוטפת, חברת שיווק שנותנת לכם יחס אישי ותחושת בטחון שאתם בידיים טובות.

עזרנו לכם? אנחנו מאוד מקווים!