Buy cheap website traffic

מה צריך לדעת לקראת הקמת אתר?

הקמת אתר

יש שמשווים הקמה של אתר אינטרנטי לבנייה של בית.
פתאום עוצרים להגשים חלום ועומדים בפני דרך משמעותית, ועל כן רצוי להבין מה ואיך בדיוק רוצים, כאשר בין היתר באים במגע עם אינספור נותני שירות, אך בעוד שבניית בית מתחילה עם אדריכל, הרי שבניית אתר מתחילה עם מקדם אתרים שמחזיק בראייה מערכתית, כך ממש כפי שיש לדעת כמה חדרים רצויים וכיצד יראו המעברים שבין המפלסים, כך גם יש לקבל החלטות לגבי עיצוב האתר, הרפובליקות שהוא מכיל וכדומה.
מכאן שגם אם לא בניתם בית אך כן עומדים להקים אתר, יש לנו כמה טיפים חשובים עבורכם:

4 טיפים עבור תחילת הדרך

  1. תשאפו לקבל מענה מלא – ראשית התייחסו לדברים כאילו הכול אפשרי, כאילו אין הגבלות שנוגעות להשקעה או למחיר, ורק לאחר מכן תתחילו להנחית דברים לרמה המציאותית.
    באופן שכזה תצליחו לגעת בעיקר אך בגבולות ההיגיון, ואם רק תתעקשו, תמצאו מגוון דרכים שמאפשרות ליישם הכול מבלי להתפשר.
  • בחינה אובייקטיבית – גם אם כבר הקמתם אתר אל תמהרו להפיץ אותו, אלא קודם תשפטו אותו בעיניים אובייקטיביות (לא שלכם).
    מדוע? כי כשקרובים יותר מדי למשהו לא מצליחים להביט עליו מרחוק, ועל כן חשוב לבחון כיצד אנשים שאינם מכירים את העסק (או את האתר) מצליחים להתמצא בו, לסגור עסקה, לקבל מידע וכדומה. כמו כן, תשאלו מה חסר, מה לא נוח, מה לא מובן וכדומה.
  • תשקיעו – מתלבטים בין עיצוב כזה או אחר, בין תמונה גדולה לקטנה, בין פונט אחד לשני? היעזרו במבחני A/B ותפיצו אותם ברשתות החברתיות הרלוונטיות.
    כך גם תגדילו את החשיפה של האתר ותייצרו עניין ראשוני וגם תוכלו להבין איזו אופציה עובדת יותר טוב מבחינת קהל היעד.
  • אתר מצוין מצריך עבודה – הגעתם לאתר מדהים שעושה את העבודה? אל תחשבו לרגע שניתן לשחרר אותו לחופשי ולשכוח מקיומו, כי גוגל משנה חוקים כמו גרביים, כי תמיד צריך להשאיר את האתר רלוונטי ועדכני וכי תמיד חשוב ליישר קו עם צרכי השעה ויעדים מיוחדים.