Buy cheap website traffic

מה קרה לאתר החדשות HNN?

HNN חדשות

מי שרואה את צמד האותיות HNN ומרגיש שהוא מכיר אותן, עשוי להיזכר שעד לפני כמה שנים היה זה אתר חדשות שסה"כ הצליח די טוב ואף היווה עבור רבים כתובת נוחה ונעימה עבור התעדכנות בנעשה במדינה.

אתר HNN דאג להביא לקהל קוראיו את החדשות החמות ביותר, כולל עדכונים שנוגעים לתאונות דרכים, נושאים פליליים, אירועים ביטחוניים וראוי לציין שלעומת שלל אתרי חדשות אחרים, אתר HNN כלל לא מעט חדשות חיוביות ומשמחות, כאלו שלא פשוט למצוא כיום אצל האתרים המתחרים.

אז מה קרה לאתר והאם יש סיכוי שהוא יחזור?

נעלם כלא היה

כבר תקופה ארוכה שלא ניתן למצוא שום זכר לאותו אתר חדשות. חדשות hnn שפעם היו מקבלים את פניהם של רבים מתושבי המדינה, ולו בכול פעם שביקשו לדעת מה קרה בזמן שישנו או שהיו בעבודה, פשוט נעלמו, כך מי שהיה רגיל להתחיל את יום העבודה עם כוס קפה מול המהדורה הדיגיטלית, כיום מצא לו חלופה – כל אחד והעדפה שלו.

סיבה לחוש גאווה

רבים מהקוראים העריכו את האתר. נהנו מעובדה שהוא אינו רק כולל דברים רעים ומהווה מקור לדאגה, אלא גם מציג מאורעות משמחים שמסייעים להעלות חיוך על הפנים ולחוש גאווה על האנשים הטובים שחיים בינינו.

במקביל, רבים התרגלו לפתוח מדי בוקר את אתר החדשות ולקפוץ למדור המבזקים.

מבזקים hnn סייעו להישאר מעודכנים בנעשה מבלי שיידרש להשקיע זמן רב. כותרת אחת וכמה מילים סייעו לסגור את הפינה – סייעו להישאר מעודכנים במדינה שבה תמיד יש נושא חדש שבוער על סדר היום.

HNN חדשות

מוצאים חלופה

כיום מי שיבקש לבחון מה קרה לאתר, יימצא שגם את מקלידים את הכתובת המלאה (ww.hnn.co.il) עדיין לא מגיעים לשום תוצאה. האתר נעלם כלא היה ומלבד כמה אזכורים אודות מבזקים, קשה למצוא עליו מידע. לא בגוגל, לא בפייסבוק ולא ברשתות החברתיות.

מכאן שעולות מספר שאלות: האם יש מקום לאתרי חדשות קטנים, האם קל להחליף אתר חדשות שמלווה לאורך תקופה ארוכה ושעליו למדנו לסמוך, והאם אכן סופן של חדשות להתיישן ושל אתרי חדשות להתחלף?

ובכן רבים מעידים שממש כפי שהם לא עוברים כ"כ מהר מעיתון ידיעות למעריב או מעיתון הארץ לישראל היום, כך גם אין זה פשוט להחליף אתר חדשות.

עם זאת, במדינה קטנה ותוססת כשלנו ניתן לסמוך שתמיד יקומו אתרים מתחרים.

מה עתה? אם אהבתם את אתר החדשות HNN תיפרדו ממנו יפה ותמצאו חלופה, ואם ניתן, אחת שבין היתר כוללת חדשות טובות.

בהצלחה!