Buy cheap website traffic

על משפכים אוטומטים שמעתם?

כידוע בכדי למכור מוצר אין לצפות שנציע ללקוח והוא ימהר לשלוף כרטיס אשראי, אלא מדובר בתהליך מתמשך שכולל כמה שלבים – כאלו שיש לצפות מראש ולחדד, וזאת בכדי להפיק מהם את המרב ופה נדון אודות העיקרון של משפכים אוטומטים ובו זמנית נעניק מספר טיפים שווים.

אך ראשית נציין שנקודת ההחלה היא הרגע שבו הלקוח הפוטנציאלי שומע לראשונה על המוצר ואילו נקודת הסיום היא הרגע שבו הלקוח מעביר כרטיס ומשלם. 

משחק עם סקרנות וחיזוק תחושת הסיפוק

העיקרון הראשי הוא למסור מסר ברור ובו זמנית ליצור תחושת סקרנות שתגרום לברר, כאשר פה התהליך צריך להיות מושתת על רצון מובהק של קהל יעד – להלן 3 נדבכים מסייעים: משחק עם רגש, בניית תחושת שליטה והצגת סטטוס.

שנדגים? אם משחקים עם אלמנט הסטטוס ניתן לצאת עם ההצהרה הבאה: יוצאים לרוץ עם נייק! לאחר ששלב הרכישה תם יש לשמור עם הלקוח על קשר ובו זמנית לחזק אצלו את תחושת הסיפוק מהרכישה (למשל לספק מספר עובדות חיוביות על המוצר), ולאחר כמה פניות לבקש מהלקוח שידרג אתכם – רוב הסיכויים לטובתכם.

היו מוכנים

עוררתם סקרנות בשלב הראשון? היו מוכנים ללקוחות הפוטנציאלים עם מידע כמה שיותר מקיף – הגיע הזמן להיות ישירים ופחות מסתוריים.

היכן לחכות ללקוח? לא בפינת רחוב חשוכה, אלא היכן שסביר להניח שקהל היעד מסתובב כאשר הוא מבקש למצוא מידע – למשל באינסטגרם, בפייסבוק, בגוגל וכדומה.

אי לכך שווה להשקיע בערוץ ביוטיוב או בדף מעוצב בפייסבוק.

מספר טיפים שמסייעים לסגור עסקה

אם מבקשים להשיג את פרטי ההתקשרות של הלקוח שכבר נמצא באתר, מוטב לעשות זאת בשלבים כמה שיותר מוקדמים, כל עוד הלקוח אינו ממהר לעזוב לאתר אחר.

בנוסף, רצוי לבנות את האתר כך שהוא ממזער את אפשרויות היציאה, ולהיעזר במערכת שמסייעת לאסוף פרטים אודות הלקוח, כך שגם אם הלקוח אינו מבצע רכישה תוכלו לפנות אליו בשלב יותר מאוחר עם הצעה מפתה.

כמו כן, בשלבי המכירה חשוב שלא לדבר על התחייבות (מרתיע לקוחות), אלא להציע התנסות בחינם.

בהצלחה!