Buy cheap website traffic

רוצים לשווק בפינטרסט אך חוששים? יש לכם סיבה טובה!

שיווק בפינטרסט

פינטרסט מלווה אותנו כבר כמעט עשור, ולעומת מגוון רשתות חברתיות, היא הצליחה למצוא משבצת ייחודית משלה.
פינטרסט מתמקדת בתמונות איכות שנוגעות לאינספור תחומים, ועל כן לכאורה אם רק מחזיקים בבית עסק פוטוגני ובמקביל יודעים לערוך תמונות, הרי שמדובר בצינור שיווקי נפלא, אך פה אנו באים לומר שכמו בכל רשת חברתית, כך גם פה קיימים אינספור אופציות קידום, משמע הכרחי להכיר את החוקים הלא כתובים ולדעת מתי ולמה לנצל כל כפתור ואפשרות, ועל כן מראש נחדד שאו שקופצים למים ומתחילים לשחות לעומק, או שמעבירים את השרביט לאיש מקצוע שבקיא בכול הפניות והאפשרויות שפינטרסט מציעה.

טיפ עסקי מבית פינטרסט

רוצים לנסות את מזלכם בתחום? ובכן ראשית רצוי להכיר את עיקרון הרווח הכפול. שנרחיב? ברגע שמייבאים תמונה מהאתר העסקי, בעצם מאפשרים לגולשים להיכנס ישירות לאתר (ע"י לחיצה כמובן), ועל כן גם זוכים להניע גולשים להיות פעילים וגם מובילים לאתר בית העסק, ופה הקידום האורגני נהנה מנקודות זכות.

זה חוקי בכלל? קניית עוקבים!

אם יש מטרה שתמיד נשארת זהה בכול הרשתות החברתיות, היא להגדיל את כמות העוקבים ולתמוך בתנועה של האתר, וכאן מוצעת האופציה לרכוש עוקבים, משמע בתוך זמן קצר ולצד מינימום השקעה זוכים בכול הקופה.
האם זה אכן כדאי? ובכן גם פה דרוש ניסיון.

גשש בלש

כל מי שפותח חשבון בפינטרסט יכול לבחור בין חשבון פרטי לעסקי. מה כה מיוחד בחשבון עסקי? ובכן בין היתר הוא מאפשר להיות במעקב אחר נתוני החשיפה (עובדה שמייעלת את פעולת האוטומציה) והוא גם מאפשר לעקוב אחר אותם עוקבים ששייכים לעסקים המתחרים.

מדוע זה כדאי? בפינטרסט נהוג לעקוב אחר העוקבים, ועל כן יש סיכוי טוב שהעוקבים של העסק המתחרה יהפכו להיות העוקבים שלכם.

שנסכם?!

אך תטעו שקידום בפינטרסט היא עבודה קלה כיוון שבסה"כ מדובר בהוספה של תמונות שגם כך מצלמים, אלא בין היתר חשוב להבין שיש להשקיע בהאשטג, יצירת תחרויות, להיות פעילים (לתייג, לשתף, לעשות לייק ולעקוב) וכדומה, כך שבהחלט מדובר בכלי מדהים, אך גם שמצריך לדעת מה עושים. בהצלחה!