Buy cheap website traffic

קידום אורגני

ידוע לכל שלקידום אורגני אין תחליף, אך יחד עם זאת יש כמה דברים שחשוב להבהיר, במיוחד אם אתם לקוחות חדשים שמבקשים להבין כיצד הדברים עובדים, ועל כן אספנו עבורכם מספר עובדות – חלקן מעניינות, חלקן חשובות וחלקן מונעות פעולות מוטעות.

מראש נציין שזוהי רק טעימה, כיוון שמדובר בתחום מאוד משמעותי וככזה הוא מכיל אינספור טיפים ומסקנות.

הצד של בית העסק בסיפור

ראשית נציין שהגעה לראש תוצאות החיפוש באמצעות קידום אורגני אינה סוף פסוק, וזאת כיוון שקיים קשר ישיר בין "שמירה על המקום" לבין השירות שמעניקים ללקוח, משמע גם אם חברת השיווק עשתה עבודה נהדרת עדיין אתם בעלי העסק צרכים לתת פוש מהכיוון שלכם, ופה נסביר:

בהנחה וכמה לקוחות פוטנציאליים הגיעו לאתר דרך תוצאות החיפוש, אך פעם אחר פעם נתתם תשובה שלילית לגבי המוצרים שהם חיפשו, אותם לקוחות ימהרו להגיע לתוצאה שמופיעה מתחתיכם, ועל כן התוצאות האלו יטפסו ויעקפו את שלכם בסיבוב, משמע חשוב להפנים שלשירות שמעניקים יש השפעה ישירה על הדירוג.

התאמה לקהל היעד

יש להתאים את השאליתות לקהל היעד, בין אם מדובר בגברים ובנשים ובין אם מדובר בצעירים ובמבוגרים. כך למשל אישה תחפש "תיק טיולים עם מקום לבקבוק שתייה" וגבר פשוט יחפש "תיק טיולים".

לוקחים את הזמן באופן מושכל

חשוב להבין שהליך קידום אורגני לוקח זמן – שלא כמו תהליך קידום ממומן שמוביל לתוצאות מידיות. אי לכך אם קיבלתם המלצה על משרד שיווק אך עוברים חודשיים שלושה ועדיין לא ניכר שיפור משמעותי, אל תמהרו להרים ידיים.

פה נציין שלא פעם עסקים ממהרים להחליף את משרד השיווק וכעבור תקופה יחסית קצרה מתחילים להבחין בשינויים הרצויים.

האם זה אומר שהם קיבלו החלטה מושכלת? לא בהכרח, כיוון שמאוד ייתכן שמדובר בהישגים שהחלו לנבוט כבר במשרד הקודם.

חומר למחשבה

לבסוף נציין שאומנם המשווק הוא זה שמביא את הלקוח, אך המוכר הוא זה שגורם ללקוח להישאר ועל כן לצד העובדה שלכל אחד יש תפקיד משלו, גם חשוב שיתוף הפעולה בין השניים.