
התפקיד של הלקוח והתפקיד של משרד השיווק – הפנימו את ההבדלים!
מצד אחד עסקים רבים מושכים חודשים ואפילו שנים עד שהם מטמיעים את המסקנה המתבקשת ששיווק דיגיטלי אכן עובד וגם לעסק שלהם לא יזיק ליהנות מהיכולת
מצד אחד עסקים רבים מושכים חודשים ואפילו שנים עד שהם מטמיעים את המסקנה המתבקשת ששיווק דיגיטלי אכן עובד וגם לעסק שלהם לא יזיק ליהנות מהיכולת
ידוע לכל שלקידום אורגני אין תחליף, אך יחד עם זאת יש כמה דברים שחשוב להבהיר, במיוחד אם אתם לקוחות חדשים שמבקשים להבין כיצד הדברים עובדים,
לא מספיק שעולם השיווק נצמד לחוקים של גוגל, מיישר קו עם בוטים ואלגוריתמים, נעזר בתכנות ופועל במגוון פלטפורמות חברתיות, אלא בין היתר עולם השיווק משתמש
כידוע בכדי למכור מוצר אין לצפות שנציע ללקוח והוא ימהר לשלוף כרטיס אשראי, אלא מדובר בתהליך מתמשך שכולל כמה שלבים – כאלו שיש לצפות מראש
כולנו עושים טעויות, אך כאשר מקדם האתר עושה אותן זה כבר פחות נסלח, וכיוון שאף מקדם לא ימהר להעיד על טעות כזו או אחרת, נציג
מדי יום נעשים בגוגל יותר מ3 מיליון וחצי חיפושים, ובמקביל אנשים נמצאים לא מעט ברשתות החברתיות, עובדה שמבהירה שאם רוצים להגיע לתודעה רחבה אנו צרכים
הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים שוטפים (פעם בחודש, לא נחפור לכם יותר מדי)
כל הזכויות שמורות ל- Webko | משרד פרסום OK